Tel: 0747-666666 fax: 077-4701866

Мега-Фин ул Рав Нисинбаум 33 Бат Ям

ביטוח לחיות מחמד Best Friend מחברת פניקס בישראלהאם כבר חשבתם על ביטוח לחיות המחמד שלכם?

ביטוח לחיות מחמד Best Friend מחברת פניקס בישראל
האם כבר חשבתם על ביטוח לחיות המחמד שלכם?
הנה היתרונות שעליכם לדעת:
כל מי שהחליט להוסיף חיה מחמד לביתו, בין שזה כלב או חתול, יודע שזהו חבר משפחה. השמחה והתנועה שבזנב כשאתם חוזרים הביתה, האושר שבחיבוקים, הקשרים הנהדרים שמתפתחים בין הילדים והחיית המחמד… כל חיה מקסימה, כל חיה מפתיעה על דרך ייחודית ולוקחת חלק מיוחד בלב שלנו.
חברת הביטוח פניקס מציעה פוליסת ביטוח לחיות מחמד ייחודית שתאפשר לכם לטפח תמיד את חבר הארבע הרגליים שלכם בצורה הטובה ביותר.

אילו היתרונות העיקריים והכיסויים קיימים בפוליסת ביטוח החיות המחמד של חברת פניקס?

הפוליסה מיועדת לביטוח כלבים וחתולים. הביטוח מספק לחיית המחמד שלכם את הטיפוח הרפואי הטוב ביותר שהיא ראויה לו במקרה של תאונה או מחלה. תוכנית Best Friend מחברת פניקס כוללת את הכיסויים הבאים:

  • השתתפות בפרוצדורות עד 250 ש”ח.
  • בחירת וטרינר בלתי מוגבלת.
  • התחלת הביטוח מגיל 4-6 שבועות.
  • כיסוי הוצאות רפואיות בקשר לתאונה או מחלה, כמו טיפולים, ניתוחים, השהיית בבית חולים, תרופות, תמונות וניתוחים למעבדה שנעשו לחיית המחמד בקשר למקרה הביטוחי.
  • עד 17,000 ש”ח למקרה אחד ועד 20,000 ש”ח לכל תקופת הביטוח, לטיפולים, ניתוחים למעבדה, השהיית בבית חולים ובדיקות רפואיות בקשר לתאונה או מחלה.
  • עד 1,329 ש”ח לשנה לתרופות שניתנו לחיית המחמד לפי הוראות הרופא המטפל במסגרת התקרית הביטוחית.

האם קיימות הרחבות נוספות עם ביטוח החיות המחמד מחברת פניקס? תשובה: כן. הכיסויים הנוספים כוללים:

  • אחריות על נזקים שנגרמו לצדדים שלישיים – עד 700,000 ש”ח. ניתן להרחיב את הכיסוי לעד 1.4 מיליון ש”ח בתשלום נוסף.
  • פיצויים כספיים במקרה של מוות החיית המחמד בתוצאת תאונה – 2,658 ש”ח לחיה מגזע ו-1,300 ש”ח לחיה בלתי מגזע.
  • תוכלו גם לרכוש רק ביטוח אחריות אזרחית אל צד גירעון רפואי לחיית המחמד וביטוח למקרה של מוות כתוצאה מתאונה.
  • תוכלו לקבוע את הוראת הולאת הוצאות הרפואה לחיית המחמד מהרופא שתבחרו או מרשימת הרופאים של החברה. אם תבחרו ברופא מרשימת החברה, תשלמו 250 ש”ח למקרה.

מה חשוב לדעת בעת הקניית ביטוח לחיות המחמד דרך חברת פניקס? ניתן לבטח חיות מחמד שבהם גילם ברגע ההתחלתי הביטוח מתוך גיל 4-6 שבועות ועד לגיל 8, תוך תנאי שבריאותם של החיות ביום ההתחלה הוא תקין. כלבים מסוימים אינם כסיפים לביטוח: פיטבול, דוברמן, רוטווילר, בולטריה, פיטבול, סטפורדשייר, ארגנטינאי, גזל, טורקי, פילה ברזילאי, טוסה, אקיטה אמריקאי. הפוליסה הראשונית מכילה תקופת המתנה. הכיסוי מתחיל לפעול רק בסיום תקופת ההמתנה:

  • למקרי תאונה עם החיה – תוך 72 שעות מקבלת טופס הצעת הביטוח בחברה.
  • למקרי מחלה של החיה – 14 ימים מיום קבלת טופס הצעת הביטוח בחברה. בפוליסה המורחבת, שכוללת כיסוי במקרה של מוות החיה הביתית, הפוליסה מסתיימת כשהפיצויים נמצאים בתהליך של הפיצויים בגין המוות כתוצאה מתאונה ולכן אין לבעל הפוליסה זכות להחזר הפרמיה.

במקרה של תביעה, יש להודיע מיד לחברת פניקס ולספק לה את טופס תביעה מלא על פי המקרה, יחד עם הקבלות המקוריות. הכיסוי נתן לפי הפוליסה תקף במתקפה ישראל, לרבות השטחים, ובמעט החרמים. השוליים לפוליסה הכוללת כיסוי להוצאות רפואה ואחריות אזרחית עד 700,000 ש”ח הם: 807 ש”ח לחתול ועד 1300 ש”ח לכלב.

איך ניתן לרכוש ביטוח לכלב או לחתול דרך חברת פניקס? ישנם שני אפשרויות לרכישת פוליסת ביטוח לחיות המחמד דרך חברת פניקס:

  1. באופן עצמאי: ניתן לפנות לחברת פניקס באופן עצמאי לכתובת: גבעת שמואל, רחבעם זאבי 2 שעות פתיחת החברה פניקס: מראשון עד חמישי, 8:00-16:00. אפשר גם להשתמש במספר הטלפון הקצר של חברת פניקס: *3455.
  2. עם עזרת מומחים בתחום הביטוחים: כאשר מדובר בכל סוג של ביטוח, מומלץ לפנות למומחה בתחום זה שיעזור לך לבחור את הכיסוי והמחיר המתאימים לך, ויספק מידע מקיף על הזכויות שיש לך בתוך הפוליסה. כדי לקבוע ייעוץ עם מומחה, השאירו בקשה באתר שלנו או כתבו למומחה ב-WhatsApp.